الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

رواية حب تانى الفصل السابع والعشرون 27بقلم ملك إبراهيم حصريه

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات

موقع أيام نيوز

الحلقة_27
تاني_حب
بقلم_ملك_إبراهيم
عند كامل فضل واقف مكانه مصډوم شويه واستغراب الدكتور ان مها معيدة في الجامعه زرع الشك في قلبه وخرج من المستشفى وهو شارد وركب عربيته وقعد فيها وقبل ما يتحرك بالعربيه بدأ يظهر قدام عينيه كل لقائته مع مها وكلامه معاه وكأنها شريط فيديو بيتعرض قدامه ومواقف كتير كانت بتحصل وبتفاجئه بشخصية ل مها غير اللي اتعرف عليها اول مرة! 
مسك تليفونه واتصل على صديق له وطلب منه خدمه بعيد عن الشغل والخدمة كانت انه يعمله تحريات دقيقه عن مها وعن حياتها قبل ما يعرفها والتحريات تكون في سرية تامه ومفيش حد غيرهم يعرف بطلبه ده.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
رجع كامل البيت وكان تعبان جدا وكانت سميحة في استقباله كالعاده ولكنها النهارده حست ان ابنها مهموم وفي حاجة شغلاه وتوقعت ان سفر فريدة مزعله وسألته مالك يا كامل انت لسه زعلان عشان فريدة هتسافر مع عمك
رد كامل بتلقائيه بالعكس يا أمي دا انا بقيت اكتر واحد عايزها تسافر النهارده قبل بكره وتبعد لحد ما احل كل الالغاز اللي حواليا.. في حاجات كتير غريبه بكتشفها ومش عايز اعرض حياة فريدة للخطړ بسببي تاني.
سميحة بقلق خير يا كامل قلقتني.
كامل اتنهد بتعب وقال مش عارف يا امي.. في حاجة مش مفهومة في مها والمستشار رؤوف.. حاجات كتير مكنتش واخد بالي منها وبدأت توضح دلوقتي!.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
سميحة حاجات زي ايه قلقتني!
كامل تعرفي ان مها في المستشفى دلوقتي لانها حاولت الاڼتحار.
سميحة شهقت پصدمة وكامل كمل كلامه وقال واللي عرفته من الدكتور ان دي مش اول مرة وانها حاولت الاڼتحار قبل كده ومن الواضح انها مريضة نفسيه وكانت متابعه مع دكتور والمستشار رؤوف اخفى عني كل ده وحتى شخصية مها اللي بقيت بشوفها مختلفه عن اللي عرفتها اول مرة!
سميحة بصت ل كامل پصدمة وهي بتفكر في كلامه وقالت انا برضه مستغربه ان البنت اللي شوفتها اول مرة وكانت هاديه ورقيقه وعاقله.. معقول هي نفسها البنت اللازقه اللي كانت كل شويه هنا كاتمة على نفسنا وبتتحرك في البيت وكأنه بيتها بدون خجل!.. بصراحة فرق كبير بين لما شوفتها اول مرة وبين لما اتعودت اشوفها كنت كل مرة بكتشف اني غلطت لما فكرت ان دي البنت اللي تسعدك وبحمد ربنا ان موضوع ارتباطك بيها ده مكملش.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
رد كامل بتفكير ده نفس اللي حصل معايا.. انا اول مرة شوفتها فيها كانت بنت فيها كل المواصفات اللي انا بتمنى انها تكون في فريدة.. كانت شخصيتها بتشبهني في كل حاجة حتى انواع الاكل.. انا كنت مصډوم ومش مستوعب اننا متفقين للدرجة دي.. بس فعلا لما قربت منها اكتر شوفت شخصية تانيه خالص وفي مواقف معينه كانت بتظهر شخصيتها فيها مختلفه وعدوانيه كأن عندها انفصام في الشخصية.
سميحة بفزع يا ساتر يارب كويس انك متدبستش فيها.
كامل بص ل والدته وقال بس المستشار رؤوف عنده اصرار رهيب انه يدبسني فيها وانا في الاول كنت بسكت احتراما له لان الراجل ده كان استاذي ومثلي الأعلى وكنت بفكر في طريقه راقيه انسحب بيها بس بعد اللي اكتشفته النهارده انا لازم اعرف الحقيقه ولازم اعرف المستشار رؤوف مخبي عليا ايه تاني يخص مها!
سميحة بستغراب وهو طلع مخبي عليك حاجة غير موضوع مرضها النفسي ده
كامل بحيره مش عارف.. بس وانا بتكلم مع الدكتور بتاعها اول لما قولتله ان مها معيدة في الجامعة لقيته استغرب.
سميحة بدهشة استغرب ليه معقول هو ميعرفش انها معيدة في الجامعة
كامل بتفكير او

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات